Garancia
14 NAPOS PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA
Mit jelent ez pontosan?
Ha a megvásárolt ékszer a kézhezvételtől számított 14 napon belül bármilyen okból nem nyeri el a tetszésedet, visszatérítjük a teljes vételárat, az esetleges szállítási költséggel együtt.
Hogyan tudok élni az elállási jogommal?
Az alábbi elérhetőségeink valamelyikén jelzi az elállási szándékát.
Hívj minket: +3687/321-444
Írj nekünk: orexerwebshop@gmail.com
Az alábbi adatokat mindenképpen meg kell adnod, hogy be tudjuk azonosítani a rendelését:
- A vásárláskor megadott név és email cím.
- A megrendelés száma.
- Az ékszer(ek) cikkszáma(i), ha nem az összes ékszer megvásárlásától kívánsz elállni.
- A bankszámla száma, ahová a vételár visszautalását kéred.
A bejelentést követően e-mailben visszaigazoljuk elállási ügyintézés megkezdését. Ezután pedig juttasd vissza hozzánk az ékszert/ékszereket igazolható biztonságos módon, sérülésmentesen a fenti határidőn belül a postacímünkre. A visszajuttatásodnak költsége a vevőt terheli.
45 NAPOS CSEREGARANCIA
Mit jelent ez pontosan?
Ajándékba vetted/kaptad a tőlünk származó ékszert, vagy ha nem a megfelelő méretet választottál, illetve bármilyen ok miatt nem vagy elégedett a nálunk vásárolt ékszerrel cégünk a kézhezvételtől számított 45 napig lehetőséget biztosít arra, hogy azt egy másikra cseréld ki.
Milyen feltételei vannak a cserének?
- Az ékszercsere igényed a kézhezvételtől számított 45 napon belül jelezd nekünk.
- Az ékszer nem volt használva (a felpróbálásán kívül).
- A vásárlást számlával igazolni tudod nekünk.
- Vállalod, hogy legalább a visszaküldött ékszer vételárának erejéig vásárolsz új ékszert/ékszereket a webáruházunkban. Kivétel, ha csere az átvételtől számított 14 napon belül van.
Hogyan tudok élni a csere garanciával?
Az alábbi elérhetőségeink valamelyikén jelezd, a csere szándékát.
Hívj minket: +3687/321-444
Írj nekünk: orexerwebshop@gmail.com
Az alábbi adatokat mindenképpen meg kell adnod, hogy be tudjuk azonosítani a rendelését, illetve az ékszert:
- A vásárláskor megadott név és email cím.
- A megrendelés száma.
- A cserélni kívánt ékszer(ek) cikkszáma(i).
- Az új ékszer(ek) cikkszáma(i), amire cserélni szeretnéd.
A bejelentést követően e-mailben visszaigazoljuk a csere ügyintézés megkezdését. Ezután pedig juttassd vissza hozzánk az ékszert/ékszereket igazolható biztonságos módon, sérülésmentesen a fenti határidőn belül a postacímünkre. Az ékszer visszajuttatásának és az újra küldésnek a költségei ebben az esetben a vevőt terhelik.
Postacímünk: Óra-Ékszer, 8300. Tapolca, Nagyköz utca 7.
Mikor kapom meg az új ékszert?
Amennyiben az ékszer hiánytalanul, és sérülésmentesen megérkezett hozzánk, csak azt követően küldjük az általad kiválasztott másik ékszert. A várható ügyintézési határidő 1-3 munkanap.
Ha van értékkülönbözet, hogyan kerül kifizetésre?
Ha keletkezik értékkülönbözet, akkor azt utánvétellel az átvételkor kell kifizetned. Ha pedig visszajáró értékkülönbözet keletkezik, azt visszautaljuk az általad megadott bankszámlára. Az értékkülönbözet visszafizetésre csak a rendelés kézhezvételtől számított 14 napon belüli csere esetén van lehetőség, ezt követően a teljes vételár levásárlásra kell hogy kerüljön.
Mi történik, ha most nem találok számomra megfelelő ékszert a kínálatukban?
Amennyiben most nem találtál megfelelő másik ékszert kínálatunkban, úgy sajnos pénzvisszafizetésre a kézhezvételtől számított 14. nap (a pénzvisszafizetési garancia lejárata) után már nincs lehetőséged. Ez esetben orexer.hu egy kuponkód megadásával jóváírja az ékszer teljes vételárát. A kódot e-mailben küldjük el számodra, amelyet 1 éven belül felhasználhatsz a webáruházunkban.
1 ÉV JÓTÁLLÁS
Mennyi jótállás van az ékszerekre?
Az általunk forgalmazott ékszerekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján cégünk az alábbi feltételek mellett 1 év jótállást vállalunk.
Mire vonatkozik a jótállás?
Amennyiben az ékszer rendeltetésszerű használat mellet anyag vagy gyártási hibára visszavezethető okból meghibásodik. Cégünk vállalja a termék garanciális kijavítását, vagy kicserélését. Ha a kijavítás vagy a csere nem lehetséges visszafizetjük az ékszer vételárát.
Mire nem érvényes a jótállás?
- Az ékszer természetes viseléséből származó kopására, karcolódására.
- Külső vegyi anyagok miatti elszíneződésre (kozmetikai szerek, gyógyfürdők stb.)
- Az anyag összetétele miatt egészségügyi mellékhatásokra (pl.: fémallergia).
- A nem rendeltetésszerű használat miatt bekövetkezett sérülésekre, károsodásokra.
- A helytelen tárolás, kezelés, rongálás miatt keletkezett hibákra, sérülésekre.
- A használati útmutató figyelmen kívül hagyása miatt keletkezett hibákra.
Kihez fordulhatok, ha az ékszer meghibásodott?
A vásárolt ékszerrel kapcsolatban felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy készítsed elő a vásárláskor kapott számlát és az alábbi elérhetőségek valamelyikén vegyed fel velünk a kapcsolatot.
Hívj minket: +3687/321-444
Írj nekünk: orexerwebshop@gmail.com
Az alábbi adatokat mindenképpen meg kell adnod, hogy be tudjuk azonosítani a rendelésed, illetve az ékszert:
- Név, email cím és telefonszám.
- A számla sorszáma.
- A hibás termék neve, cikkszáma.
- A hiba részletes leírása.
- Érvényesíteni kívánt jog (elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhetsz).
Fontos: Továbbá mindenképpen ajánlatos fotót is küldeni nekünk (mobil telefonnal is jó) az ékszer hibás részéről email címünkre, mert az jelentősen meggyorsítod az ügyintézést.
A bejelentést követően 1 munkanapon belül munkatársunk megkeres a megadott telefonszámon, hogy pontosítsa a garanciális ügyintézés részleteit, lehetőségeit. Ezután e-mailben visszaigazoljuk a garanciális ügyintézés megkezdését.
Hogyan küldhetem el a hibás ékszert a webáruháznak?
A meghibásodott ékszert juttasd vissza hozzánk igazolható biztonságos módon a postacímünkre.
Postacímünk: Óra-Ékszer, 8300. Tapolca, Nagyköz utca 7.
Menyi időt vesz igénybe a javítás illetve csere?
A megjavított, illetve a csereékszert 5 - 15 napon belül visszaküldjük címedre szállítási költség felszámítása nélkül.
Fontos tudni! Amennyiben azonban az ékszert a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége ugyanúgy a vevőt terheli.
Közvetlenül az üzleteinkben személyesen is intézheted garanciális ügyeidet!
8300. Tapolca, Nagyköz utca 7.